Winkelwagen

Klantenservice

Wij staan klaar voor al jouw vragen.

Meest gestelde vragen over bestellen en verzenden

Bestellen en verzenden

Het plaatsen van een bestelling is zeer gemakkelijk en voltooid binnen enkele eenvoudige stappen.

Het toevoegen van het product aan de winkelwagen:

Voeg het gewenste product gemakkelijk toe aan de winkelwagen door op “toevoegen aan winkelwagen” te klikken. Wilt u verder kijken of heeft u meer aantrekkelijke producten gezien? Klikt u dan gemakkelijk op “verder winkelen”. De winkelwagen blijft behouden, maar wordt nu gesloten van het hoofdvenster. U kunt gemakkelijk verder winkelen op DayDiscounter. Om de winkelwagen te bekijken, klikt u gemakkelijk op het icoon van de winkelwagen, rechtsboven aan de pagina. U zult worden doorgestuurd naar het overzicht van toegevoegde producten.

Het afronden van de bestelling:

Heeft u alle gewenste producten toegevoegd aan de winkelmand? Super! Het plaatsen van de bestelling is in zicht. Klik op de winkelwagen. Onderaan de winkelwagen staat de optie “Verder naar betalen om de bestelling verder af te ronden”. Klik hierop, wanneer u de bestelling wilt afronden. Er opent zich allereerst een venster waar wordt gevraagd of u al een klantenaccount heeft? Beschikt u over een klantenaccount, dan kunt u gemakkelijk het e-mailadres en wachtwoord invullen. De adresgegevens worden automatisch voor je ingevuld. Voor het plaatsen van een bestelling zonder klantenaccount, dient u de adresgegevens handmatig in te vullen. Beschikt u niet over een klantenaccount, wordt u gevraagd om de adresgegevens in te vullen. Controleer goed of het juiste bezorg adres is opgegeven. DayDiscounter is niet verantwoordelijk voor vermiste bestellingen indien het bezorgadres verkeerd is opgegeven. Onderaan de pagina vindt u de optie “Verder naar betalen”. Dit is de laatste optie voor het afronden van uw bestelling.

Het plaatsen van de bestelling en voltooien van de betaling:

Voor het afronden van de bestelling is al allerlaatste het selecteren van de betalingswijze vereist. Controleer of de geselecteerde producten overeenkomen met de gewenste producten. Ga vervolgens verder naar “betalen en afronden” om de betaling te bevestigen en de bestelling te voltooien. U ontvangt bij het voltooien van de bestelling, een bevestigingsmail. Let op! Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in uw spam terecht komt. Bewaard de bevestigingsmail goed.

Uiteraard heb je garantie. Wij streven naar het leveren van producten van hoogwaardige kwaliteit. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat het product datgene is wat jij er als klant van mag verwachten. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact met ons op, wij zoeken uiteraard samen met jou naar een goede oplossing!

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij raden je aan om je adres en andere gegevens handmatig in te vullen bij het afrekenen. Mocht het hierna nog niet lukken, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Het is handig om hierbij een screenshot te sturen van de foutmelding.

Ben je net opzoek naar dat ene product wat nou net uitverkocht is? Het gehele assortiment wordt regelmatig aangevuld bij DayDiscounter. Hou de site in de gaten voor de nieuwste producten. Daarnaast is het ook mogelijk om een mail te ontvangen wanneer een uitverkocht product weer aangevuld is.

Normaal gesproken wanneer je een bestelling plaatst ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. In sommige gevallen belandt deze echter in de ‘ongewenste mail’ of ‘spam’. Staat deze mail hier na 15 minuten nog steeds niet, neem dan contact op met de klantenservice.

Producten die in de winkelwagen zitten worden niet gereserveerd. 

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Als de bestelling nog niet verzonden is, kan de bestelling geannuleerd worden en kan daarna het juiste besteld worden. Als je bestelling al verzonden is, kun je deze retourneren of weigeren aan de deur.

Wij streven ernaar om het bestelde product binnen 1-2 werkdagen te leveren. Bij grotere producten zal dit niet altijd lukken. Bij elk product staat de verwachte levertijd, waarvan wij uitgaan. Met de bijgeleverde Track & Trace code kun je op de website van de bezorgdienst zien wanneer je product geleverd zal worden.

Naar alle waarschijnlijkheid heeft de bezorger het pakketje of bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt. Controleer dit via je ontvangen Track & Trace code. Kom je er verder niet uit, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nee dit is helaas niet mogelijk. DayDiscounter beschikt niet over een fysieke winkel.

Ja, uiteraard is dit mogelijk. DayDiscounter levert gratis in Nederland en België.

Wanneer je graag je artikel wilt retourneren

Retour

Dat kan zeker. Download het retourformulier hieronder en volg de stappen.

Wanneer je een product wilt ruilen voor bijvoorbeeld een andere kleur of maat, raden wij aan om contact op te nemen met de klantenservice van DayDiscounter.

Klopt. In je ‘herroepingsrecht’ mag je binnen 14 dagen aankopen zonder opgaaf van redenen terugsturen. Wij willen je graag wat langer de tijd geven en daarom kan je bij DayDiscounter tot 30 dagen na je aankoop retourneren. 

 

Download het retourformulier hieronder voor de instructies.

Retour aanmelden


Gratis verzending!

Wij versturen alle bestellingen gratis door heel Nederland en België!

30 dagen bedenktijd

Bevalt het artikel niet? Dan kun je het altijd binnen 30 dagen retourneren.

100% veilig afrekenen

iDeal / PayPal / MasterCard / Visa / AfterPay / InDrie termijnen